Få ro i sindet med en IT-serviceaftale – vi tager os af det praktiske.

En IT-Serviceaftale hos os indeholder IT-drift, men også optimering af selve værdien af jeres IT.

Hvad kan en serviceaftale indeholde?
  • Fri support af medarbejderes computere og smartphones (PC/MAC og iPhone, iPad, Android)

  • Avanceret teknisk system- og App-overvågning (hardware + software)

  • Next Generation Antivirus + EDR med professionelle analytikere 24/7

  • Løbende opdatering af Windows/MacOS + 3. parts apps

  • Online Backup af filer eller hele computeren/serveren til skyen med lokal kopi

  • 10% rabat på nye projekter og andet som ligger uden for selve IT driften.

  • Månedlig gennemgang af samlet IT status

  • Scanning af enheder på jeres netværk for sikkerhedsbrister

  • Microsoft 365 produkter efter behov (vi er certificerede i administrering)

  • Online backup af Microsoft 365 (Microsoft tager ikke ansvar for tabt dokument eller mail-data)

Priser fra 349,- per måned med 30 dages opsigelse med mulighed for rabat ved årlig betaling.

IT-helbredstjek

Vi sørger for at I kan holde produktiviteten oppe, ved at give jeres computere løbende optimering og helbredstjek på hardware og software.

Rådgivning & Support

Den daglige support er en naturlig del af IT-driften, derfor indeholder alle abonnementer Support af alle jeres digitale enheder.

Antivirus & Opdatering

Et vigtigt led i cybersikkerhed er sikring af digitale enheder i flere lag.
Antivirus + EDR og opdatering af styresystem er grundstenen for dette.

Online Backup

Vores Online Backup løsning bygger på solid erfaring, både med henblik på hurtig gendannelse og sikkerhed.
Backup lagres i Dansk datacenter.

IT Projektstyring

Er der behov for en teknisk minded tovholder i forbindelse med indhentning af tilbud fra leverandører, står vi også til rådighed til dette fra idé til produkt.

Hosting og E-Commerce

Hosting hos os sker med fokus på IT-sikkerhed samt høj driftssikkerhed og fokus på sikring af siden mod hackere. Datacenter befinder sig i Danmark.

Uanset hvor meget eller lidt assistance jeres virksomhed har brug for, kan vi tilpasse en IT serviceaftale der passer til jeres behov og prisleje.

Vi benytter ofte kundens nuværende IT opsætning og udstyr som udgangspunkt og bygger videre ud fra dette, medmindre udstyret er forældet og ikke længere understøttes.

Flere kunder benytter os som sparringspartner til deres interne IT, eller outsourcer hele IT drift til os for at opnå de største besparelser.

Vi tilbyder også en netværksrapport, så jeres virksomhed får et overblik over hvilket hardware + software inventar samt licenser i har (Normalpris 950,- ekskl. moms).
Når rapporten er færdig og vi har indsamlet information om alle jeres enheder på jeres netværk, gennemgår vi sammen jeres netværks styrker og svagheder og vores konsulent vil derefter give rådgivning i forhold til forbedringer og eventuelle områder I vil kunne spare penge på jeres IT budget.

Alle priser er ekskl. moms, ved backup af dokumenter, kan der vælges dokumenter for hurtigere backup eller den tungere Systems-image for kritiske systemer der hurtigt skal kunne gendannes ved systemnedbrud. Backup er som regel indeholdt i serviceatalen og afregnes efter forbrug som opdateres løbende. Alle abonnementer undtagen Business Secure Plus 365 kan opsiges med 30 dages varsel fra måned til måned, Business Secure Plus 365 er der et års binding som og opsiges 30 dage før fornyelsesdatoen grundet Microsofts vilkår og krav om 1 års binding på Business Standard Licensen.

*Abonnementer med support inkluderet gælder på medarbejderens dækkede computere og de opgaver der opstår i forbindelse med drift af denne og  inde for normal åbningstid. Nye projekter, support ud over fair-use og opgaver der ikke er drift-relaterede vil blive faktureret til gældende support takst med 10% rabat. Abonnementerne kan opsiges med 30 dages varsel fra d. 1. i hver måned. Der tages forbehold for ændringer af priser og servicevilkår.