Spar tid og penge med et IT-klippekort eller en IT-service aftale
Mindre administration
Hold styr på tidsforbrug
Mange kompetencer
Få styr på IT-budgettet
IT Serviceabonnement
Arufu IT yder support til mange forskellige mindre og større virksomheder, derfor er valget faldet på en fleksibel model der dækker de fleste behov og har stor pris-gennemsigtighed:
For virksomheder, foreninger og det offentlige står man ofte med et løbende behov for assistance, til mindre rutineprægede opgaver – men der er også ofte brug for hjælp når der opstår spidsbelastninger eller fejl der er så graverende, at de skal løses hurtigst muligt.
- Support af virksomhedens computere og servere
- Reaktion indenfor 1 time, løsning af fejl indenfor 4 timer.
- Ubegrænset brugersupport. (Helpdesk via mail, chat og telefon)
- Vedligeholdelse og opdatering i forbindelse med Support/fejlfinding.
- Løbende vedligeholdelse af Antivirus, Windows opdateringer, Java, Adobe software, Microsoft Office oa. software produkter. (10% rabat ved anskaffelse af nyt)
- Fri Fjernsupport (over en sikret krypteret 256-bit AES forbindelse).
- Vejledning i forbindelse med udvidelser samt nye projekter (Nye projekter ikke inkluderet).
Spar penge med klippekort
Få en billigere timepris og mindre adminstration, dette kan også være et alternativ til vores Serviceaftale hvis I selv står for vedligeholdelse af jeres IT eller foretrækker at vi vedligeholder inde for et bestemt budget.
Online Support (Telefon, Chat, E-mail, Fjernsupport) afregnes pr. påbegyndte 5 minutter :
On-site Support (På kundens adresse) afregnes pr. påbegyndte 30 minutter :
Et klippekort gælder et år fra købsdato og afregnes efter opgaven som I bestiller os til fra gang til gang. Klippekortet kan kun benyttes inden for normal åbningstid. Dette er ikke en løbende aftale om vedligehold eller en forpligtigelse fra vores side om løbende overvågning, hvis dette ønskes se Serviceaftale.
For enkelt timer uden serviceaftale eller klippekort gælder priserne i skemaet herunder:
Arbejdsopgaver: | Timepriser: | |
Online Support (Fjernsupport) (via nettet/telefon – min. 10. minutter.)1 | Dkk 775,00 | |
On-site Support (på jeres adresse)2 | Dkk 895,00* | |
Fejlfinding (Gratis ved accept af reparation) | Dkk 575,00 | |
Fjernelse af Virus og Malware (Inkl. 1 års Antivirus) | Dkk 699,00 | |
Ved indlevering / reparation afregnes pr. hele servicetime | Dkk 775,00 | |
Backup af kundedata fra bærbar ved indlevering til reparation (inkl. Ekstern harddisk 500GB) | Dkk 1595,00 | |
1Mindste online afregning er pr. påbegyndte 10. minut. ved fjernsupport – Det er en let og billig løsning for fjernelse af virus eller andet der kan løses hurtigt over nettet. | (Dkk 12 pr. minut) | |
Alle priser ekskl. Moms. | ||
Ved akut support, f.eks. support uden for den normale åbningstid, takseres kunden alm. takst + 50% pr time.2Prisen er inkl. transport (*Mindste afregning ved On-site support er 1 time). Der er mulighed for at betale med Visa, Mastercard, kontant og via bank overførsel. Alle bestillinger af hardware, bærbare, software oa. betales forud – services kan betales forud eller efter 7 dage. Priser er pr. 01-01-2018 (alle rettigheder forbeholdt). |