Hvad kan vi hjælpe med?:

  • Rensning af computere for virus (Mac + PC).
  • Forny din computer, så den føles lige så hurtig som da du købte den.
  • Hjælp til opgradering og indkøb af nye dele til din PC.
  • Hjælp til at bygge en ny computer skræddersyet efter dine behov.
  • Vejledning i brug af it udstyr og andet elektronik.
  • Opsætning af netværk, eller trådløst netværk.
  • Redde data ud af en computer der er gået ned.
  • Assistere i forbindelse med backup til egen enhed eller Online backup.

Alt dette og meget mere kan vi hjælpe med – hvis du er i tvivl om vi kan tage hånd om den opgave du skal have hjælp til, så er du mere end velkommen til at kontakte os.

Hurtige råd og spørgsmål er gratis, vi er her for at hjælpe. (Kontakt)

 

Arufu kan kontaktes enten telefonisk eller over E-mail, se fanen “Kontakt“.

Derudover på denne side er der mulighed for at udfylde skemaet, uden at skulle bruge en PIN kode.

En tekniker vil kontakte dig hurtigst muligt per telefon eller igennem den indbyggede chat.

Læg venligst mærke til, når du trykker på knappen “Anmod om support” starter support programmet med at blive hentet ned på din computer og her skal du vælge “Åbn” eller “Kør/Acceptér” . Programmet virker kun for en session af sikkerhedsmæssige årsager. Men der er dog mulighed for at få oprettet en genvej på dit skrivebord, så du altid har hjælpen lige ved hånden.

Hvordan får jeg hjælp?

Der er flere måder du kan få hjælp på, de to mest anvendte er On-site og Online support. Læs mere herunder:

On-site (På din adresse):

Denne type support kan bestilles ved at ringe eller skrive en mail til Arufu hvor vi sammen finder ud af hvilket tidspunkt der er bedst for dig og hvad du ønsker hjælp til.

Online Support (Over telefon eller nettet):

Ofte foregår en support session ved at du henter vores support program og installerer programmet, kontakt os derefter og vi aktiverer din support klient, og du accepterer at vi får adgang til din computer.

(Forbindelsen er krypteret med AES256 bits SSL og er samme standard som de fleste banker bruger i dag)

Der kan også åbnes en chat, så du kan kommunikere med teknikeren under hele sessionen uden at skulle sidde med telefonen i hånden, samt du kan få en log hvor du kan se alt hvad der er sket under support sessionen.